NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
come back to school :)
19 December 2011 | 4 Comments


hai blog , aku nak cerite pasal bukak sekolah nanti . tahun depan aku dah masuk form 2 , tapi rase macam nak duduk form 1 je . sebab kawan-kawan aku dekat 1 intelek tuh sporting gile babengg :) mesti nanti aku rindu dekat diorang . lagy pun diorng semua dapat naik kelas , aku ny je yang stay lagy kat situ . haha , lagy pun kalau aku turun lagy lah malu kan .

tahun depan aku dapat kelas 2 intelek pulak . same kelas lagy dengan kawan aku /yantie,noreen,dania\ hehe, happy ny wehh :3 korang ade ? hee ,ofcos lah korang ade , right? aku harap sangat nanti budak kelas aku tak dapat yang degil-degil and yang banyak buad masalah disiplin. tak suke lah budak macam tuh , malu kan kelas sendiri je . hah , bout da teacher pulak , aku tak nak teacher yang mengajar aku tuh garang sangat macam singe betine , graumm ! pergh , scary nyea . takud kene telan je ,hee . aku ny ade-ade je kan .

hamm korang mest dha beli barang sekolah kan ? aku je yang ta beli lagy , sebab mak aku tuh memilih sangat . semua die tak suke , macam die je yang nak pakai barang sekolah tuh . haha :)
keh lah korang , aku mintak maaf keh kalau aku ade salah cakap dekat dalam post ny.
bubye and good night :D


OlderNewer
Blogger nur ika said...

suke laa tuu..kwn2 da g..^.^da besaaarr..daaa..hikhik..study baik2 ye..

 
Blogger shida jamal ♡ said...

hehe , oke oke . terime kasih :)

 
Blogger Razif Redz said...

good luck ya

 
Blogger shida jamal ♡ said...

oke , thanks :)

 

Post a Comment