NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
hatiku di kinabalu ;D
04 February 2012 | 2 Comments



:105:hey blog , aku nak story lagy ny . tapi story kali ny sedih sangat sampai meleleh air mate aku . semalam 4/2/12 , aku tengok cerite hatiku di kinabalu sorang-2 . sedih sangat cerite die . pelakon die

[ zul ariffin (anwar) ] ,
[ yana samsudin (qistina) ]
and [ irma hasmie (lara) ] .

cerite ny lagy sedih dari cerite ombak rindu . aku tak pernah tengok cerite sampai menangis tak benti-benti . ny first time . kesian aku kan ? ngee . kisah die pasal seorang bape and anak yang setie tunggu seorang ibu yang sedang koma selame 10 tahun sebab kene langgar dengan sebuah van . klah aku malas nak cerite panjang-panjang . mesti korang bosan nak bace right ?
nah aku bagy link cerite tho keh . harap-harap korang nak tengok lha . click dekat sebelah tho ---> HATIKU DI KINABALU . mesti korang dha tengok kan ? aku jea lambat tengok . btw aku dha tengok dua kali pun still nangis jugak . hope enjoy :face64: . kbaii /


OlderNewer
Blogger nadhirah said...

sy pown dah tgok ceta hatiku di kinabalu.., memang sedih t best kan

 
Blogger shida jamal ♡ said...

@nadhirah oh yeke ? hak ah , best sangat :)

 

Post a Comment