NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
Jelous :'(
04 March 2013 | 1 Comments



 Hi peeps -.- today im so moody cause HIM,HIM and HIM.
Boleh pulak tadi dia senyum2 then main2 mata dgn member aku. eyyyyyyyyyyyyy , kau suka dia sangatkan pegi lah peluk cium dia >..< kenapelah aku mesti suka dekat kau? Takda lelaki lain ke selain kau kat sch tu?
serious sakit hati doh.
Tadi time exam Athirah cerita pasal dia menangis-nangis aku dengar,terus tak focus nak jawap exam tu.kalau aku fail exam kali ni mmg aku akan menyesal gila sbb suka dekat kau. Aku rasa mcm nak hempuk je kepala kau dgn dia dekat meja, aku just fikir kawan je weh --
please lah... kalau kau nak buat aku jelous sekali pun, buat lah lepas exam wehh. Ni tak, time exam jugak lah kau nak buat hal -______- Kau tak tau ke yang aku rindu kau sangat2.... kau skrg mana tegur aku dah kan?    okey kalau macm ni yg kau nak,so mcm ni lah akan aku buat.
Hari ni mmg hari malang aku ke? Tadi time lepas perhimpunan jadi acai kejap, kena angkat semua kerusi masuk dewan then lepas rehat pulak dengar story pasal dia yg 'sweet' dgn crush dia. Time balik pulak, balik sorang2 sbb Yantie stay. huwaaaa :'(((
Aku harap sangat benda mcm ni takkan jadi lagi. Aminnnnnnn :') 
eh esok exam math tapi aku mengadap benda alah ni lagi. hmm, mmg 'dapat' jawap lah cerita dia.
Sebenarnya aku takda mood nak study mathlah malam ni.  Dah lah tengah stress pasal dkt sch tadi then nak buat math pulak mmg tak lah aku nak buat. klah katil dah melambai-lambai dah tu. Good night and assalamualalikum guys ;)


OlderNewer
Blogger Adilah Asari said...

adik..jangan disebabkan cinta masa depan kita rugi ok dear ^_^

 

Post a Comment