NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
ya, aku faham :')
12 March 2013 | 0 Comments
Hi friends. Hari ni ada sad story bout my lovely friends FYSANA. 
Aku faham semua orang akan berubah tanpa kita sedar. Aku pun dah ready awal awal untuk terima semua perubahan tu tapi satu benda je yang aku tak sanggup nak terima, bila diorang dah start buat hal sendiri and dah pandai berahsia-rahsia dgn aku.Aku tak suke macm ni. Aku nak FYSANA yang dulu, yang selalu share problem sama sama, sedih sama sama, gelak sama sama.
Kadang-kadang kita nak try bahagiakan org tapi org tu tak pernah nak perasan. Yang diorang tahu nak merajuk, marah and nak cari kesalahan kite je. Apa ni weh, kalau betullah korang tak suka cara aku pleaselah tegur, bukannya merajuk and diam je. Aku nak jugak tahu apa yg korang tk suka so takde lah aku ulang balik benda tu. Kalau perangai korang terus mcm ni mmg cerita dia takkan pernah habis wehh. 
Aku tegur tak semestinya aku ni takde salah, aku sedar aku pun banyak buat salah kat korg. Aku cakap mcm ni sebab aku tak tahan tengok relay kite yang dah mcm apa je ni, kejap gaduh , kejap baik. Aku pun tak tahu lah yang kita ni 'bestie' or kawan biasa.
Start hari ni aku nak deactive twitter , so lepas ni suka hati korang lah. Korang nak kutuk aku ke , nak maki aku puas puas . Buatlah asalkan korang happy. Sebenarnya aku dah sakit hati sangat dengan korang. Tapi aku pendam je,aku tak nak korang rasa apa yang aku rasa. Lagi pun korang semua busy sangat dgn bf and crush korang. Bukannya tak boleh kalau korang nak kisah sangat pasal semua tu, tapi please jangan buat aku ni mcm tak wujud lansung. k now, aku nak minta maaf sangat sangat kat korang kalau aku ada buat korang sakit hati, terlepas cakap or what. please forgive me :(

Aku tahu kalau korang baca post ni conferm lepas ni lagi teruk relay kita tapi aku nak buat mcm mana, ni je yang aku mampu buat. Aku nak luahkan dekat siapa lagi kalau bukan dekat sini. k aku sanggup tanggung risiko ni sendiri. Aku nak korang tahu yang aku sayang korang lebih dari diri aku sendiri. kbye :'C

 love you so much and much FYSANA :**** 


OlderNewer