NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
Exam, please be nice to me :3
23 April 2013 | 0 Comments

Hye guys. Apa macam, sihat ? 
hari ni aku nak cerita dkt korang pasal Peperiksaan Pertengahan Tahun next week.
Asal lah aku rasa cepat sangat tahun ni. Padahal rasa macam semalam aku baru masuk sekolah je *nampak sgt tipu*

Aku tak ready lagi lah nak exam :( dah lah exam kali ni semua subjek masuk then subjek dari form 1-form 3 pun masuk. arghhh... 

Time exam bulan 3 hari tu aku dapat ( 4B,1C,2D,1E).
Nak bagi tau mak aku pun aku tak berani, sampai rasa cm tak nak balik rumah je.
Tapi time aku bagi tau hari tu muka mak aku kecewa gila sbb dia tagged aku  untuk ujian p1 3A. 
sehari dia tk ckap dgn aku. Rase menyesal pun ada time tu. 

Start from today, aku kene lah mengadap buku buku yang dah berhabuk tu.
anyway, korang jangan lupa doakan aku tau. Mintak mintaklah aku dapat jawab exam kali ni dgn tenang and tak kalang kabut. kalau boleh aku nak semua lulus tak kisahlah dapat D pun asalkan LULUS and tak nak buat mak aku kecewa lagi :) Insya Allah nanti lepas dapat result nanti aku bagi tau korang kay *tu pun kalau dapat result cantik*

okey tu je story untuk hari ni. kbye and assalamualaikum 


OlderNewer