NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
first day exam :)
27 April 2013 | 7 Comments
Before that singgah sini dulu ya MY FRIEND'S BLOG
-sorry gambar takda kena mengena dengan post-

Hye bloggers. hari ni ada story untuk 'my first day exam'.
Sebenarnya takde apa apa pun yang best hari ni. Just nak hilangkan rasa boring je.

Time exam aku duduk depaaaaaan sekali. Seriously bosan gile sebab selalunya aku duduk depan dgn Athirah but sekarang Athirah kena duduk dekat belakang pulak. hmm dah lah betul betul depan white board. Nak tidur pun tak selesa sebab meja tu goyang goyang.

Hari ni exam Sivik dgn PJK. sivik boleh tahan senang lah, but pjk susah sikit sbb aku tak tahu apa benda biceps,hamstring and bla bla bla. Dah lah banyak soalan keluar pasal benda tu. Hergh ni lah padahnya tak pernah nak usik buku pjk tu. But it's okey sbb pjk tak termasuk dalam pelajaran teras pun. hehe

For next exam, tak silap BM paper 1 dgn BM paper 2 *jadual hilang*. Kenapa lah aku rasa exam kali ni lambat sangat nak habis masa. Kan best kalau lepas habis jawab boleh terus balik, takde lah aku jadi mcm tunggul tunggu sampai habis masa dalam kelas tu.

Kenapa aku tengok time exam org lain boleh tidur siap berdengkur lagi tu tapi aku nak terpejam pun susah. 
btw tadi semua orang dah nampak perangai sebanar Nisa, semua tak percaya yg dia mcm tu. hm nak buat cm mana benda dah jadi depan mata kena lah percaya jugak. Diam diam ubi berisi lah wehh 

k134 angka giliran aku :3


OlderNewer
Blogger Ahmad Kamil said...

goodluck exam..=)

Memori Terindah

http://iniblogabangkamil.blogspot.com/2013/04/memori-terindah.html

 
Blogger shida jamal ♡ said...

insya Allah. thanks ya :)

 
Blogger Tengkubutang said...

hai yunk.. salam kenal yea..

done follow sini.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

 
Blogger Tengkubutang said...

perangai sebenar NIsa? x faham.. nk tahu gak pasal apa tu? heee

 
Blogger shida jamal ♡ said...

ehh, it's bout my ex friend .

 
Blogger Unknown said...

eh , kalau dah siap dan dah totally puas hati (checked many2 time) u can sleep - teacher .

 
Blogger shida jamal ♡ said...

okey i'll. thank you :)

 

Post a Comment