NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
malu ~.~
23 April 2013 | 2 Comments
46a0c2389eeb11e2868722000aaa088a_7_large
 hai and assalamualaikum for all muslim. che cheh baik pulak hari ni. nvm ;)
sekarang nk story pasal dekat tusyen semalam. dekat tempat tusyen tu aku ambik 1 subjek je , math. Nama tempat tusyen tu visi A. Aku baru start tusyen dekat situ awal bulan 4 hari tu.
Cerita dia mcm ni, semalam kelas tusyen aku start pukul 4.15. Tapi disebabkan aku ni 'excited' sangat nk belajar sampai jam pun aku boleh salah tengok . Pukul 4.00 aku masuk kelas then time tu pulak subjek geografi. haha aku mana ada ambik subjek geo. Aku masuk masuk je kelas tu teacher dekat depan tu tanya aku ' you ambik kelas math ya, sorry sekarang time geo'. aku dengan muka yang serba merah ni pun cakap sorry then lari keluar. Budak dalam kelas tu boleh pulak 'boo' dekat aku. Haish nasib je aku tak kenal korang. kalau aku kenal mmg setepek tapak kasut melekat dekat muka korang tau tak ._.

Then pukul 4.10 aku text yantie, aku tanya dia dekat mana tapi dia tak reply. Aku dah cuak dah takut dia tak datang pulak, lagi lah aku malu. Pukul 4.15 yantie sampai then dia cakap yang dia tertinggal fhone dkt rumah. hm mmg text aku tu boleh jadi perkasam lah cita dia. Masa dia sampai tu aku cerita semua dekat dia then dia gelak gila lah. Apo lah yantie ni --'

Time aku masuk je kelas tu budak budak lelaki dalam kelas tu semua kecoh 'best tak belajar geo tadi, best tak belajar geo tadi' eyy kalau aku dah tampar sesorang kang baru nk diam. tapi time tu aku buat don know je .

lagi satu, time tengah khusyuk belajar ada sorang budak laki panggil panggil aku then bila aku pandang terus cover muka. eishh kenapa lah suka sangat nak kacau hidup orang. serious menyampahhh doh -.- 

Btw aku lupa nak bagi tahu cikgu yang mengajar aku semalam cikgu pakistan tapi fasih dalam bahasa Melayu & english. woww ~ hebatt kan ^^ cikgu tu dia ganti cikgu Faizal . sekarang cikgu Faizal ada dekat hospital sbb excident tapi tak teruk pun. *macam aku dah tengok lah pulak :P* anyway, aku harap cikgu faizal cepat sembuh kay.

k that's it for today. kbye , assalamualaikum and good night ;) 

bagi sesiapa yang baca post ni jangan gelak eh, tapi please jadi kan sebagai peringatan. kalau jadi orang tu tak payah nak kalang kabut sangat . peace 


OlderNewer
Blogger Hidayah Suhailee said...

sabar la.. :) tapi oke lah.. sebb ada keinginan belajar

 
Blogger shida jamal ♡ said...

hm okey, thanks yaya :)

 

Post a Comment