NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
Baca ni guys :3
08 May 2013 | 2 Comments

300 limit je ?

sebenarnya post kali ni aku share dari blog Sis Eiqa Azra . Just nak share ilmu je. so hope korang dapatlah dari apa yang di beritahu :3 k enjoy
mesti korang pernah nampak button follow macam kat atas ni kan??  aku rasa ramai blogger tahu button follow jenis nie, limit nya hanya 300 je. tapi ada sesetengah blogger baru yang masih tak tahu tentang button follow ni. ada blogger yang follow aku, bila aku nak follow dorang balik, tengok-tengok blog dorang hanya ada button follow dan tiada Gadget follower macam kat bawah.

bukan aku taknak follow balik, tapi macam mana aku nak follow kalau dorang takde gadget follower nie.  tak salah kalau nak letak button yang comel-comel tu.. tapi letakkan sekali gadget follower tu.. supaya senang blogger yang lama-lama tu nak follow korang.. apa yang aku perasan, kebanyakan blogger yang takde gadget follower adalah blogger yang guna blogskin.. tak salah pon guna blogskin. tapi buat gadget follower guna kod. kalau nak buat cuba search kat Google..

ok la.. kepada yang follow aku, aku hanya follow semula blog yang ada gadget follower sahaja..kerana aku dah follow banyak blog dan lebih 300.. so, aku minta maaf kepada blogger yang aku tak dapat nak follow.. tapi pada sesiapa yang follow aku, aku akan follow korang balik cuma lambat atau cepat sahaja.

nota: sesiapa yang nak saya follow balik kena ada follow widget kay. kalau takde hm sorry to say ;)
                            credit to : Eiqa Azra


OlderNewer
Blogger Lissa said...

ok.lisa punye ade. button comel ade. widget follow pon ade. hihihih

 
Blogger shida jamal ♡ said...

hahaha kay good sis :) btw kita pun ada dua dua

 

Post a Comment