NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
Cepumas ._.
17 May 2013 | 4 Comments
  
Tumblr_mk2dy32box1s7rs9yo1_500_large
Hai :) semalam saya di tag oleh FYR untuk jawab soalan soalan yg best. so hari ni saya nak jawab semua soalan dia. hope enjoys ;)
Few rules need to be followed:


 1. post this rules
 2.write 11 thing about yourself
 3.answer the question the tagger set to you
 4. create 11 new question for those you want to tag
 5. choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post
 6. you are not allowed to tag back



About Me

1) Nama saya Nur Rashidah a.k.a Shida
2) Umur saya 15 tahun
3) sekolah di SMK SAAS, kajang, selangor
4) saya tinggal di kajang
5) saya ada 5 org bestfriends porebahhh
6) saya anak ke-2 dari 4 adik beradik. semua lelaki kecuali saya
7) saya anak kesayangan ayah saya
8) lover kpopers #2pm #FT Island #MBLAQ *_*
9) kaki shopping 
10) suka makan banyak banyak
11) saya sayang crushh saya



Questions from miss pretty FYR


1. Suka makan apa?
2. siapa nama CRUSH awak?
3. suka lagu?
4. Nama boyfriend?
5. Nak lelaki/perempuan yang.....?
6. perangai BFF?
7. kenangan manis bersama keluarga/boyfriend/bestie??
8. kelihatan pelik bila......???
9. Awak seorang yang penyabar atau tak??
10. Suka orang bagi hadiah apa?
11. Mengamuk bila dapat tahu....??

My answer



1) coklet cadbury blackforest annndd ayam goreng
2) Aiman Azrie a.k.a Leman
3) suka sangat especially lagu 2PM :3
4) nama boyfriend tidak bin ada #korg ada :P
5) kalau boleh nak yg caring, hormat, handsome and tinggi dari saya
6) cakap main lepas, penyayang, caring, suka gelak kuat tak kisah dekat mana pun kecuali surau atau masjid
7) family -bile dorg buat suprise for my birthday. bf -*krik krik*. bestie -every time with them is a nice memories #auww
8) bila marah,menangis and gelak macam hantu kak limah #ehh
9) semestinya TIDAK. hehe
10) makanan yang boleh di makan and sedap
11) bila dapat tahu family/bestie keluar tak bagitahu --'



My Best Question


1- apa yang awak akan buat bila awak stress?
2- apa awak rasa bila bestie awak sendiri dah ada bestie baru?
3- adakah awak seorang yg takut kucing?
4- haiwan apa yg awak bela sekarang?
5- antara Paris, Korea and hong kong manakah tempat yg awak nak sangat pergi?
6- adakah awak seorang yg mulut kecoh atau pendiam?
7- antara adik beradik awak yg manakah yg paling awak sayang ? kalau ada.
8- apakah yg awak akan buat setiap kali awak bangun dari tidur?
9- apakah benda yg paling awak benci?
10- apakah warna kegemaran awak?
11- adakah awak sayang ibu bapa awak sepenuh hati atau separuh je ?



   Fafaa | Eiyta | sarah | syarfa | Nani | Anisah | Shabrina | Izzati | Yunisah | Shidah | elly |


soalan senang jekan? so hope you guys dapat jawap dengan semua soalan tu okey :)


OlderNewer
Blogger Mia Liana said...

selamat bersegmen ya...

 
Blogger shida jamal ♡ said...

thank you :)

 
Blogger Unknown said...

Terima kasih tag :)

 
Blogger shida jamal ♡ said...

sama-sama syarfa :)

 

Post a Comment