NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
Give them back to us :'c
14 May 2013 | 2 Comments
Tumblr
 Assalamualaikum and hi to bloggers and readers. 

harini aku nk story pasal relay FYSANA sekarang.  hm semenjak masuk tahun ni, and masing masing dah tak sama kelas kiteorang selalu bergaduh. Tak tahu lah sampai bile nak mcm ni. Lepas satu satu masalah yg jadi. Kenapa mesti tahun ni? asal tahun lepas tak mcm ni.... bende ni boleh buat stress wehh :'(
Bytheway, sekarang FY dah ada group baru nama group 'anak kampung'. serious aku terus sentap bile kau cakap yg kau dah ada team baru tapi kau perasan tak bile aku rapat dgn Athirah kau marah, kau perli aku . Aku ingat lagi dulu kiteorg selalu main nama anak kampung. Tapi sekarang korg dah ada peganti baru kan. so just go on. Haritu beria ria cakap kau menyampah dgn U but now ? herghh..

ohyeah, sekarang Norin dgn Fieqa tengah gaduh besar, so semua dah berpecah. 
Dah tu aku ? hm kenapalah aku tak pernah terfikir benda ni akan jadi mcm ni? ni tak aku tau nak happy je. aku tak tau nak cerita benda ni dekat siapa. masing masing buat hal sendiri.
Dulu aku pernah baca satu blog ni, dia cakap 'bestfriend is better only one'. so sekarang dah jelas apa yg dia cakap semua betul. hm tapi aku dah start selesa dgn diorang. Kalau boleh aku tknk dorg  terus gaduh mcm ni. kbya and assalamualaikum peeps.
Only FYSANA in my heart no else 



OlderNewer
Blogger mariang said...

NICE BLOG! I guess you're a really great fangirl of 2PM, could it be? Haha. They're so good, I like their music.

♥ Maho
http://bitt3r-suess.blogspot.com/

 
Blogger shida jamal ♡ said...

thanks bytheway. im very like their song too. haha

 

Post a Comment