NRJAN
Entries About Link Dashboard Follow


The prettiest
Me


Assalamualaikum.
shida 1 20y/o 1 kajang 1 Dip in banking.


Shout here
Talk to much

Follow here
Thanks dear

(sorry. follower widget hilang so boleh guna button follow di sebelah kiri blog ye)

Blog Archive
throwback




Credit
The Creative


© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is LEMAN .Edit by NRJAN
life
07 February 2016 | 3 Comments
girl
Hi and assalamualaikum peeps 

 
Sejak habis sekolah ni semua kawan kawan aku dah start buat hal masing masing. Ada yang kerja, ada yang mereput je dekat rumah hahaha termasuk aku .
Yang bestnya kawan baik aku sendiri pun dah abaikan aku hehe it's okay aku faham. nak cari pengalaman bekerja lah katanya kan? hm
 
Bila diorang balik kerja je mesti cerita pasal apa yang jadi time kerja tadi and i was like " oh... bestnya bla bla " hm sekali dua dengar diorang cerita tu still boleh terima lagi tapi kalau setiap hari nak bercerita pun tak boleh juga kan. Cuba korang bayangkan, cerita benda yang sama then repeat everyday -..- penat? hm kerja apa je yang tak penat. come on lah. Kalau taknak penat duduk rumah macam aku ni eh eh. That why we call it " Kerja " . Buat homework dulu pun penat apa  *muka tak bersalah*
hm lepas habis sekolah ni aku banyak habiskan masa dengan korean movie, tv ((sofia the first)), makan daaaaaaan semestinya tidur hahahah  yeah  kekadang tu rasa bosan pun ada dengan rutin harian aku yang acah acah best ni. Kekadang tu mak ada bising juga suruh aku pi jogging belakang rumah tapi em badan tak mengizinkan. Dia selalu minta dimanja dan dibelai hehe 
Kenapa aku tak kerja? em memula ingat nak rest sekejap. yelah baru habis spm lah katanyaa
so bulan lepas aku ada pi minta kerja dekat butik EJ Style, dekat kawasan rumah aku ni je. Dekat sikit nak pi kerja. then tunggu punya tunggu diorang tak call pun hm memang terus taknak pi cari kerja dah. Merajuk lah kononnya hihi acah lebih 
Tetiba haritu dapat call yang aku dapat kerja tu hehe siapa je tak seronok kan? alhamdulillah 12/2 ni dah boleh start kerja. yeyy tak sabar nak tahu macam mana life aku lepas ni. busy? semestinya.


Ok that's it for today. Goodnight and assalamualaikum :n:


OlderNewer
Blogger Nadratul Syazwana said...

Haha lepasni sama sama merungut penat kerja ehhh? Ekeke. Happy Working awak! <3

 
Blogger shida jamal ♡ said...

@Nadratul Syazwana hahah tulah pasal. Thank you hihi

 
Blogger Madam N said...

JUZ ENJOY THE FLOW DEAR.nANTI AWAK AKAN RINDU SEMUA YG BERLALU

 

Post a Comment